Home    Mail    Ru    Ua   En

Основні напрямки діяльності ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» - проектування систем СЦБ і зв'язку, будівельно-монтажні, пусконалагоджувальні роботи, комплексне постачання устаткування й матеріалів.

Реконструкція електричної централізації станції Дубове Донецької залізниці.

Нашим підприємством розроблено проект і виконані будівельно-монтажні роботи з реконструкції електричної централізації станції Дубове Донецької залізниці, розташованої на території Харківської області. Виконана повна заміна застарілого обладнання електричної централізації на мікропроцесорну централізацію (МПЦ). В мікропроцесорну централізацію ввімкнена 21 стрілка, постове обладнання розташоване в транспортабельних модулях ЕЦ-ТМ.ТА.

Дослідна експлуатація автоматичних переїзних шлагбаумів з електродвигуном постійного току

Нашим підприємством розроблені та виготовлені дослідні зразки автоматичних переїзних шлагбаумів з електродвигуном постійного току з вбудованим редуктором типу ШАП.ТА.02.13. Шлагбауми встановлені та проходять дослідну експлуатацію на переїзді № 2 ПК10 км+039 м. ст. Дніпродзержинськ Придніпровської залізниці та на переїзді ПК 1 + 499м. дільниці Коломия - Делятин Львівської залізниці. Після завершення дослідної експлуатації буде розпочате серійне виробництво даного типу шлагбаумів.

Виготовлення пульт-табло.

Нашим підприємством виготовлені та поставлені замовникам апарати управління залізничної автоматики та телемеханіки – похилі пульт-табло залізничної станції Ароматна та залізничної станції імені Анатолія Алімова.

Робочій проект «Реконструкція електричної централізації станції Рутченково» Донецької залізниці.

Нашим підприємством виконаний робочій проект «Реконструкція електричної централізації станції Рутченково» Донецької залізниці. Робочим проектом передбачена повна заміна обладнання електричної централізації на мікропроцесорну централізацію МПЦ-У виробництва ПрАТ «СНВО Імпульс» м.Северодонецьк. Проектом передбачено включення в систему МПЦ-У 71 стрілки.

Модернізація системи електричної централізації станція Н.Д. Вузол (ЕЦ-1) Придніпровської залізниці

Нашим підприємством виконаний робочий проект «Модернізація систем електричної централізації станція Н.Д. Вузол (ЕЦ-1) Придніпровської залізниці. Проектом передбачається заміна електричної централізації поста ЕЦ №1 (парк «Г»), Блок посту 194 км та автоматичного блокування перегону Самарівка - Блок Пост 194 км - Нижньодніпровськ-Вузол (пост ЕЦ №1) Проектом передбачена мікропроцесорна централізація МПЦ-У виробництва ЧАТ «СНВО Імпульс» м. Сєверодонецьк з включенням в неї 26 стрілок з застосуванням тональних рейкових кіл.

Розробка проекту «Дистанційне керування роз’їздом Дачне із станції Промислова на базі мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів» Львівської залізниці

Нашим підприємством розроблений проект «Дистанційне керування роз’їздом Дачне із станції Промислова на базі мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів». Проектом передбачена повна заміна устаткування електричної централізації на мікропроцесорну централізацію стрілок та сигналів «СТАРТ». В мікропроцесорну централізацію «СТАРТ» включені 2 стрілки та 10 світлофорів. Контроль вільності перегонів, що примикають, обладнаних одноколійним напівавтоматичним блокуванням, здійснюється за допомогою системи підрахунку вісей ССО СТАРТ.

Управління роз’їздом Дачне здійснюється зі станції Промислова за допомогою АРМ віддаленого управління або з апаратного приміщення самого роз’їзду з АРМ ДСП місцевого управління. Система голосового зв’язку СГС «СТАРТ» забезпечує голосовий зв'язок між роз’їздом Дачне і станцією Промислова.

Експлуатація шлагбаумів ШАП.ТА

Нашим підприємством у вересні 2012 року виконано капітальний ремонт переїзної сигналізації ПАТ «Евразбаглейкокс» із заміною шлагбаумів на шлагбауми нашого виробництва ШАП.ТА з довженою бруса 6 і 4,5 метра.

Шлагбауми обладнані світлодіодними головками і звуковим сигналом «Сирена».

За період експлуатації з вересня 2012р. по лютий 2013р. шлагбауми продемонстрували безвідмовну роботу як в звичайних умовах, так і при негативних температурах повітря.

Пропонуємо ознайомиться з конструкцією і роботою шлагбаумів ШАП.ТА на відеофільмі.

Розробка проекту електричної централізації ст. Лозова

Нашим підприємством виконаний проект електричної централізації станції стикування постійного і змінного видів тягового струму Лозова Південної залізниці. Проектом передбачена релейно-процесорна електрична централізація 102 стрілок станції Лозова і 4 стрілок поста 939 км. з управлінням із станції Лозова. Мікропроцесорний маршрутний набір розроблений ТОВ «Місат» м. Харків.

Виконання будівельно-монтажних робіт по впровадженню мікропроцесорних систем електричної централізації і автоматичного блокування на ділянці Полтава – Красноград – Лозова

Нашим підприємством виконані будівельно-монтажні роботи по впровадженню мікропроцесорних систем електричної централізації на ділянці Полтава-Красноград-Лозова Південною ж.д. Виконані роботи по укладанню кабелю, монтажу підлогового устаткування і монтажу постового устаткування мікропроцесорної централізації і автоматичного блокування на 16–ті станціях.

Розробка проекту «Пост примикання 154 км. Ходоров – Стрій» Львівської залізниці

Нашим підприємством розроблен проект «Пост примикання 154 км. Ходоров-Стрій Львівської залізниці». Проектом передбачена повна заміна устаткування електричній централізації на мікропроцесорну централізацію стрілок і сигналів «СТАРТ» (МПЦ «СТАРТ»), розробки ТОВ «АТтранс» м. Дніпропетровськ. Управління постом примикання 154 км. здійснюється із станції Стрій за допомогою АРМ видаленого управління або з апаратного приміщення самого поста примикання. АРМ ДСП і видаленого управління забезпечують відображення стану напільних об'єктів контролю, стрілок, світлофорів і управління в реальному часі цими об'єктами.

Розробка проектно-кошторисної документації на збільшення ділянок наближення переїздів і перевірку довжин блок - ділянок автоблокування Південно-західної залізниці

НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» розроблена проектно-кошторисна документація на збільшення ділянок наближення переїздів і перевірку довжин блок – ділянок автоблокування ділянок Дарниця - Гребінка і Київ – Коростень – Шепетовка - Здолбунов за умовами безпеки руху швидкісного поїзда Hyundai у зв'язку із збільшенням швидкостей руху на окремих перегонах до 160 км/ч.

Розробка проекту впровадження мікропроцесорних систем електричної централізації і автоматичного блокування на ділянці Полтава – Красноград – Лозова

НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» розроблен робочий проект впровадження мікропроцесорних систем електричної централізації і автоматичного блокування на ділянці Полтава – Красноград – Лозова Південної залізниці для швидкісного руху пасажирських поїздів.

Проектом передбачено впровадження мікропроцесорних систем електричної централізації ЕЦ-ЕМ і автоматичного блокування АБТЦ-ЕМ розробки і виробництва ВАТ «Радіоавіоніка» ( м. Санкт-Петербург, Росія) на ділянці Полтава – Красноград і впровадження мікропроцесорних систем електричної централізації Ebilock 950 (МПЦ-Е) з автоблокуванням АБТЦ-Е розробки і виробництва ТОВ «Бомбардье Транспортейшн (Сигнал) (м. Москва, Росія) на ділянці Красноград – Лозова.

Проект впровадження даних систем виконаний вперше в Україні, проектом передбачена мікропроцесорна електрична централізація на 15 станціях, загальна кількість стрілок -149, мікропроцесорне автоматичне блокування і диспетчерська централізація на ділянці протяжністю 174 км.

Устаткування залізничного переїзду 1536 км+342м перегону Інкерман-1 – Севастополь системою відеоспостереження

Нашим підприємством виконано устаткування залізничного переїзду без чергового 1536 км+342 м-коду перегону Інкерман-1 – Севастополь системою відеоспостереження з устаткуванням двома шлагбаумами. Відеокамери фіксують ситуацію на переїзді, дозволяють зафіксувати номери автомобілів що порушили правила перетину переїзду. Відеоархів зберігається на сервері протягом 30-ти днів.

Інформація з відеокамер передається на монітор чергового сусіднього переїзду, що охороняється, в якого є можливість видалено, за допомогою щитка управління включити заборонні сигнали загороджувальних світлофорів в разі знаходження автомобільного транспорту на залізничних коліях. Проект переобладнання даного переїзду був виконаний НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА»

Транспортабельні модулі ЕЦ-ТМ.ТА для пристроїв автоматики, телемеханіки і зв'язку

Нашим підприємством розроблені і виготовляються транспортабельні модулі ЕЦ-ТМ.ТА для пристроїв автоматики, телемеханіки і зв'язку.

Електрична централізація в транспортабельних модулях ЕЦ-ТМ.ТА (комплекс ЕЦ-ТМ.ТА) - це пост електричної централізації, централізованого автоблокування, який складається з комплексу модулів, що мають різне призначення: релейне приміщення, приміщення чергового по станції, приміщення для зберігання устаткування, приміщення зв'язку, обладнані охоронно-пожежною сигналізацією.

Необхідність кожного приміщення у складі комплексу ЕЦ-ТМ.ТА визначається конкретним проектом.

Метою розробки є:

  • здешевлення вартості будівельно-монтажних робіт при модернізації або реконструкції на станціях, де передбачається повна або часткова заміна існуючих пристроїв СЦБ;
  • можливість комплектування, перевірки пристроїв на заводі на початок пусконалагоджувальних робіт на станції, тобто скорочення термінів введення в експлуатацію;
  • комплектне постачання устаткування на об'єкт будівництва.

Транспортабельные модули ЭЦ-ТМ.ТА

Приміщення поста ЕЦ в транспортабельних модулях ЕЦ.ТМ-ТА складаються з наступних модулів.

Релейне приміщення:

  • Модуль живлення МЖ.ТА
  • Модуль релейний МР.ТА
  • Модуль релейно-кросовий МРК.ТА

Приміщення чергового по станції:

  • Модуль апаратний МА.ТА
  • Модуль побутовий МБ.ТА

Приміщення зв'язку:

  • Модуль зв'язку МЗ.ТА

Приміщення для зберігання устаткування:

  • Модуль устаткування МО.ТА (має 2 модифікації, що дозволяє створювати одне приміщення з декількох модулів)

Апарати керування залізничної автоматики і телемеханіки

Аппараты управления железнодорожной автоматики и телемеханики

Нашим підприємством розроблені апарати керування залізничної автоматики і телемеханіки з використанням светлодіодних модулів, призначені для забезпечення залізничних станцій, обладнаних електричною централізацією стрілок і сигналів, сучасними засобами видачі команд управління і контролю пристроїв електричної централізації.

Варіанти виконання апаратів керування представлені в таблиці.

Аппараты управления железнодорожной автоматики и телемеханики

Аппараты управления железнодорожной автоматики и телемеханики

Назва виробу Варіант виконання Розмір робочої поверхні Маса до, кг Позначення основного конструкторського документа
Похилі пульт-табло ППС-ТА-800 640х800 50 ТА-2010-21/8-01
ППС-ТА-1200 640х1200 60 ТА-2010-21/8-02.1
ППС-ТА-1200 ГП 640х1200+ 160х1200 (ГП) 70 ТА-2010-21/8-02.2
Секції виносного табло СТС-ТА-1500 640х1200 60 ТА-2010-21/8-03
СТС-ТА-1820 960х1200 70 ТА-2010-21/8-04
СТС-ТА-2140 1280х1200 80 ТА-2010-21/8-05
СТС-ТА-2460 1600х1200 90 ТА-2010-21/8-06
СТС-ТА-2780 1920х1200 100 ТА-2010-21/8-07
Секції пульт-маніпулятора ПМ1-ТА-1000 1000х770 40 ТА-2010-21/8-08-01
ПМ1-ТА-1200 1200х770 45 ТА-2010-21/8-08-02
МП2-ТА 670х270 30 ТА-2010-21/8-09
Пульт маневрового району ПМР-ТА-400 600х400 55 ТА-2010-21/8-10-01
ПМР-ТА-1000 600х1000 80 ТА-2010-21/8-10-02
Пульт для огородження ППО-ТА 690х650 50 ТА-2010-21/8-11

Розміри робочого поля можуть бути змінені за бажанням замовника з урахуванням технічного завдання.

Вироби виготовляються згідно ТУ У 35.2-20257178-003:2011.

Дослідна експлуатація пристрою загородження переїзду ПЗП 91.00

На переїзді перегону Дніпродзержинськ Пас. - Воскобійня Придніпровської залізниці у червні 2010 р. були введені в дослідну експлуатацію 4 комплекти пристроїв загородження переїздів ПЗП 91.00 на підставі розробленої раніше ТОВ НВО «Трансавтоматика» спільно з ТОВ ПБФ «Стройкомплекс» Ltd. технічної документації.

Розробка проекту електричної централізації ст. Донецьк

Нашим підприємством було виконано розробку робочого проекту: «Технологічний вокзальний комплекс на Привокзальній площі та по вул. Артемівській у Київському районі м. Донецька. Електрична централізація». Робочим проектом передбачається повна заміна обладнання електричної централізації та зв'язку. Схеми електричної централізації ст. Донецьк розроблені на основі блочної релейної централізації з мікропроцесорним маршрутним набором.

09.12.2009 р.

Нашим підприємством, спільно з ПСФ "Стройкомплекс" ЛТД, на підставі технічного завдання, виданого і затвердженого Укрзалізницей, розроблена вся технічна документація і почато виробництво Пристроїв загороди переїзду (ПЗП).

ПЗП призначене для запобігання несанкціонованій появі на залізничному полотні після забороняючого сигналу світлофора і опускання шлагбауму автотранспортних засобів. З метою виключення прямого зіткнення локомотиву з автотранспортним засобом-порушником передбачений пристрій, що створює механічну перешкоду в'їзду транспортних засобів на закритий для руху переїзд при наближенні до нього поїзда. Пристрій призначений для впровадження на залізничних та автомобільних переїздах, що охороняються (пости ДАЇ).

Детальніше...

Дослідна експлуатація пристроїв загородження переїзду УЗП 91.00

Дослідний зразок шлагбаума ШАП.ТА 01.10