ПРОДУКЦІЯ ТОВ "НВО Трансавтоматика"

Лампа світлодіодна світлофорна ЛСС.ТА
ТУ У 34990000-20257178-012:2019

Лампа світлодіодна світлофорна ЛСС.ТА призначена для встановлення в складі лінзових комплектів з лампотримачами двохниткових ламп карликових і щоглових залізничних світлофорів, без заміни самих лінзових комплектів і схем підключення, замість ламп розжарювання.

Лампа розрахована на електричний струм напругою постійного струму номінальним значенням (11,5 ± 1) В, а також змінного струму синусоїдальної форми частотою 50 Гц номінальним значенням (11,5 ± 1) В.

Максимальна споживана потужність лампи не перевищує 15 Вт.

Лампа працює з системою контролю справності світлодіода на основі вогневих реле – АОШ2-180 / 0,45, або ОМШ2-46 (ОМШ2-40) та в колах живлення з сигнальними трансформаторами.

  • Лампа зберігає працездатність і відповідаює вимогам при температурі навколишнього середовища від нижнього мінус 45 ° С до верхнього плюс 55 ° С значень.
  • Ступінь захисту лампи по ГОСТ 14254 відповідає IP 31.
  • Лампа відповідає вимогам ДСТУ 4178-2003 рівнем функціональної безпеки 4, а також вимогам ДСТУ 4151-2003 рівнем жорсткості 3.
СВІТОДІОДНІ КОМУТАТОРНІ ЛАМПИ
ТУ У 34632200-20257178-009:2018

Світлодіодні комутаторні лампи з цоколем Т6.8, призначені для застосування в світлових чарунках пультів управління, секцій табло електричної централізації залізничної автоматики, а також в інших сферах, як пристрої індикації з аналогічними параметрами.

В умовному позначенні вироби букви означають:

СКЛ-ЧТ.ТА

СКЛ – світлодіодна комутаторна лампа;

Ч або Ж, або З – колір світіння: червоний або жовтий, або зелений;

М або Т – тип встоновлення: в пульт-маніпулятор М або в секцію табло Т;

ТА – підприємство-виробник (ТОВ “НВО “ТРАНСАВТОМАТИКА”)

  • СКЛ.ТА нормально функціонують при живленні напругою постійного або змінного струму (частотою 50 Гц) від 12 до 30 В.
  • Струм не більше 0,025 А.
  • Вид кліматичного виконання виробів УХЛ категорія розміщення 4 по ГОСТ 15150.
  • Класифікаційна група К1 – по СОУ 45.020-00034045-002 (від мінус 1°С до плюс 40°С).
ГОЛОВКА СВІТЛОФОРНА ПЕРЕЇЗНА СВІТОДІОДНА
ТУ У 34990000-20257178-010:2019

Головка світлофорна переездная світлодіодна ГСПС-200-1.ТА призначена для подачі сигналу червоного кольору, що попереджає автотранспорт і пішоходів про наближення поїзда до залізничного переїзду, або при подачі місячно-білого кольору, що попереджає автотранспорт про відсутність поїзда на ділянці наближення. Головка може застосовуватися в пристроях переїзної автоматики, обслуговується або що не обслуговується черговим працівником, а також в діючих пристроях без зміни схеми контролю так і при новому будівництві.

  • ГСПС-200-1.ТА призначена для експлуатації в районах з помірним кліматом, кліматичне виконання У категорії по ГОСТ 15150-69, класифікаційна група К4 згідно СОУ 45.020-00034045-002 (від мінус 45 ° С до плюс 55 ° С).
  • ГСПС-200-1.ТА відповідає вимогам ДСТУ 4178-2003 рівнем функціональної безпеки 4, а також вимогам ДСТУ 4151-2003 рівнем жорсткості 3.
  • ГСПС-200-1.ТА працює з системою контролю на основі вогневого реле – АОШ2-180 / 0,45.
Світлофори карликові з набраних головок, матеріал Sheet Mould CompOund (SMC)

Світлофори карликові з набраних головок з лінзовим комплектом КЛК.ТА

До складу світлофора входять: корпус, комплект лінзовий КЛК.ТА, кришка, протисонячний козирок, основа під сигнальний трансформатор, спеціальний ключ.

Комплект лінзовий карликового світлофора (КЛК.ТА) являє собою оптичну систему, що складається з ступінчастої лінзи, світлофільтри-лінзи, тримача лампи, який закріплений в поліуретановому корпусі.

Конструкція світлофора забезпечує вільний доступ до всіх вузлів і елементів, що вимагають технічного обслуговування і ремонту.

  • Вироби зберігають працездатність і відповідають вимогам при температурі навколишнього середовища від нижнього мінус 50 ° С до верхнього плюс 60 ° С значень.
  • Ступінь захисту, що забезпечується між корпусом і кришкою вироби, відповідає IР56 по ГОСТ 14254 (МЕК 529).
Муфти, колійні ящики з матеріалу Sheet Mould Compоund (SMC)
ТУ У 27.90-20257178-008:2018
  • МУФТИ КАБЕЛЬНИE РОЗГАЛУЖУВАЛЬНІ


Призначені для відгалужень групового кабелю до світлофорів, трансформаторних ящиків, стрілочних електроприводів і інших польових пристроїв.

 

  • ЯЩИКИ КОЛІЙНІ ТИПУ -КЯ

Призначені для встоновлення трансформаторів, реле, резисторів, використовуваних в схемах рейкових кіл, а також для обробки сигнального кабелю, і підключення приладів за допомогою перемичок до рейок.

  • МУФТИ КАБЕЛЬНІ УНІВЕРСАЛЬНІ УКМ (КІНЦЕВІ) ТА УПМ (ПРОМІЖНІ)

Призначені для монтажу кабелів, а також для установки апаратури рейкових кіл.

Муфти УКМ-12 застосовуються для монтажу кабелю на один напрямок, УПМ-24 – на два напрямки.

  • Вироби зберігають працездатність і відповідають вимогам при температурі навколишнього середовища від нижнього мінус 50 ° С до верхнього плюс 60 ° С значень.
  • Ступінь захисту, що забезпечується між корпусом і кришкою вироби, відповідає IР56 по ГОСТ 14254.
Трансформатори колійні та сигнальні
ТУ У 27.11-20257178-007:2017
  • Трансформатори, призначені для застосування на залізничному транспорті в якості пристроїв електроживлення діючих, модернізованих і знову споруджуваних систем автоблокування та електричної централізації, а також для застосування в інших сферах, як пристрої електроживлення мереж з аналогічними параметрами.
  • Колійні (ПОБС-2А.ТА; ПОБС-ЗА.ТА; ПОБС-5А.ТА; ПРТ-А.ТА; ПТМ.ТА; ПТ-25-1, ТА; ПТ-25-2.ТА).
  • СИГНАЛЬНІ (СТ-4.ТА, СТ-5.ТА, СТ-6.ТА, СОБСІ-2А.ТА, СОБСІ-3А.ТА).
  • Трансформатори можуть бути встановлені на стінку трансформаторного ящика (ТЯ) або на дно колійного ящика (КЯ), в релейному шафі (РШ), на стативе або в іншому залізничному устаткуванні.

 

Середній термін експлуатації трансформатора не менше 30 років при температурі навколишнього середовища від мінус 45 ° С до плюс 55 ° С.

Кліматичне виконання У, категорії розміщення 3 по ГОСТ 15150-69, класифікаційна група КЗ згідно СОУ 45.20-00034045.

 

ШЛАГБАУМ ПОСТІЙНОГО СТУМУ ШАП .ТА 02.13
ТУ У 27.9-20257178-006:2016

Шлагбаум призначений для перекриття проїжджої частини автомобільної дороги з метою припинення руху транспортних засобів через залізничний переїзд.
Шлагбаум можна встановлювати на заміну існуючих шлагбаумів типу 26065У.00.00. Без значних змінах у схемі управління або застосовувати при новому проектуванні.
Напруга живлення = 12 В.
струм не більше 2 А.
Час підйому і опускання загороджувального бруса від 7 до 12 с.

 

Термін служби шлагбаума – 25 років при температурі навколишнього середовища від мінус 45 ° С до плюс 55 ° С.

Кліматичне виконання У категорії та ГОСТ 15150-69, класифікаційна група К4 по СОУ 45.20-00034045.

 

 

ШЛАГБАУМ ЗМІННОГО СТРУМУ ШАП.ТА 01.10
ТУ У 31.6-20257178-002:2011

Призначений для огородження залізничного переїзду зі боку автомобільної дороги з подачею звукового і світлового сигналу. Шлагбаум автоматично приймає закрите  становище при наближенні поїзда до переїзду і  відкрите - після повного звільнення  переїзду поїздом.  Черговий переїзду має можливість  перекладу шлагбаума в закрите і відкрите  становище зі щитка управління кнопкою або за допомогою курбеля. У шлагбаумі ШАП.ТА використовується електрогідропрівод, внаслідок чого зменшено кількість механічних деталей, і термін служби такого шлагбаума значно вище. Також шлагбаум ШАП.ТА оснащений поворотним брусом, що переміщається в горизонтальній площині, який дозволяє виключити можливість замикання автотранспорту між шлагбаумами на шляхах, і скоротити кількість ремонтів бруса в разі наїзду на нього автотранспорту.


Шлагбаум розрахований на термін служби не менше 25 років при температурі навколишнього середовища від мінус 45 С º до плюс 55 С º.

Кліматичне виконання У категорії та ГОСТ 15150-69, класифікаційна група К4 СОУ 45.20-00034045.

  • З метою зручності транспортування шлагбаум поставляється в розібраному вигляді по вузлах, згідно комплектувальної відомості.
 
ПРИСТРІЙ ЗАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕЇЗДУ ГіДРАВЛіЧНИЙ (ПЗПГ)
ТУ У 31.6-20257178-001:2011

З метою виключення прямого зіткнення локомотива з автотранспортним засобом-порушником передбачений пристрій, який створює механічне перешкоду в'їзду транспортних засобів на закритий для руху переїзд при наближенні до нього поїзда. Пристрій призначений для впровадження на охоронюваних залізничних і автомобільних переїздах (пости ДАІ). Одночасно УЗПГ може бути використано для перекриття в'їздів на територію або виїзду з території, що охороняється будь-яких автотранспортних засобів. Переїзд через підняте пристрій і прорив на територію, що охороняється або виїзд з території, що охороняється несанкціонованих транспортних засобів, в силу механічної міцності пристроїв, виключений.

З метою гарантованого захисту території, що охороняється, ставиться по два пристрої на кожній смузі руху дороги.

Захисні функції пристрою виконує підноситься над рівнем покриття дороги загородження, у вигляді щита (платформи), яке приймає на себе удар коліс і корпусу автомобіля силою до 40 тонн.

Елементом безпеки є можливість виїзду транспортного засобу із зони між двома піднятими платформами простим наїздом на зворотну сторону платформи, з опусканням її на рівень дорожнього покриття та подальшим підйомом в робоче положення, після проїзду даного транспортного засобу.

Пульти і секції табло електричної централізації залізниць
ТУ У 27.9-20257178-004:2013
  • Пульти, секції табло електричної централізації, призначені для управління пристроями автоматики і відображення інформації про їх стан черговому по станції або диспетчера.
  • Класифікаційна група виробів по стійкості в умовах впливу кліматичних факторів – К1 згідно СОУ 45.020-00034045-002. Вид кліматичного виконання УХЛ 4 по ГОСТ 15150.
  • З метою зручності транспортування секції виносного табло і секції пульт-маніпулятора поставляються в розібраному вигляді, по вузлах, згідно комплектувальної відомості.
ОСНОВИ МЕТАЛЕВІ
ТУ У 25.1 -36494656-001:2013

ОСНОВИ МЕТАЛЕВІ, ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ НА НИХ:

- муфт кабельних типу РМ4, РМ7, РМ8 - основа РМ4, основа РМ7, основа РМ8;
- шафи релейної типу ШРУ-М і батарейної типу ШМБ - основа РШ (БШ);
- світлофора переїзного - основа ПС;
- светофоров карликових однозначних - основа КТ-1 і двозначних - основа КТ-2;
- шлагбаума автоматичного переїзного - основа шлагбаума;
- колійних і трансформаторних ящиків - підстава (КЯ, ТЯ).

Вид кліматичного виконання У1 по ГОСТ 15150, класифікаційна група К4 по СОУ 45.20-00034045.

МОДУЛІ ТРАНСПОРТАБЕЛЬНІ
ТУ У 25.1 -36494656-001:2013

Комплекс ЕЦ-ТМ.ТА будується на базі металевих контейнерів (модулів), типи яких вказуються згідно конкретного проекту. Модулі мають наступні габаритні розміри 2438х6058х3098, що дає можливість встановлювати Стативи з висотою 2500мм.
Конструктивно кожен модуль являє собою металевий контейнер з теплоізольовані стінами, стелею і підлогою.
Релейне приміщення збирається з наступних модулів: МЖ.ТА – модуль харчування; МР.ТА – модуль релейний; МРК.ТА – модуль релейно-кросовий.
Конструктивно в модулі МЖ.ТА немає правої стінки, модуль МР.ТА виготовляється без двох бічних стінок, модуль МРК.ТА виготовляється без лівої стінки, тому релейне приміщення може збиратися тільки в наступному варіанті: зліва – модуль МЖ.ТА, праворуч – модуль МРК .і, при необхідності, між ними встановлюються модулі МР.ТА від 1 до 7 штук.

Приміщення чергового конструктивно може збиратися за наступною схемою: зліва – модуль МА.ТА, праворуч – модуль МБ.ТА.
Приміщення зв’язку складається з одного модуля МЗ.ТА, що має всі стінки.
Приміщення для механіка (складське) – МО.ТА – модуль обладнання, може комплектуватися як одним модулем, так і спареними модулями МО-1.ТА і МО-2.ТА. Перший варіант: модуль МО.ТА має всі стінки. Другий варіант: модуль МО-1.ТА не має правої стінки, модуль МО-2.ТА не має лівої стінки. Модулі МО-1.ТА і МО-2.ТА застосовуються тільки спільно.
Модулі, які мають двері, можуть укомплектовуватися козирками або тамбурами згідно проекту.
Розміщення обладнання в модулях ЕЦ-ТМ.ТА.
Модулі обладнані електроосвітленням, вентиляцією і електрообігрівом, охоронною та пожежною сигналізацією.
Модулі МЖ.ТА, МРК.ТА, МЗ.ТА, МА.ТА додатково обладнані кондиціонерами.

Резистори РМР, РМН, РО, РР
ТУ У 31710000-20257178-011:2019

Резистори РМР-Х.ТА, РМН-Х.ТА, РР Х-Х.ТА призначені для експлуатації в складі пристроїв автоматики і телемеханіки на залізничному транспорті.
Резистори РО-200.ТА призначені для рейкових ланцюгів кодового автоблокування 25 Гц з електричною тягою на змінного струму.
Резистори є комплектуючими виробами (складовою частиною) електротехнічних систем автоматики, телемеханіки, зв’язку та електроживлення на залізничному транспорті, з різними технічними параметрами, в залежності від їх призначення.

В умовному позначенні виробів букви означають:
а) резистори РМР-Х.ТА і РМН-Х.ТА:
– Р – резистор;
– М – малогабаритний;
– Р – регульований;
– Н – нерегульований;
– Х (1,1; 2,2; 6,0) – номінальний опір резистора;
– ТА – підприємство виробник.
б) резистори РВ-200.ТА:
– Р – резистор;
– О – обмежувальний;
– 200 – номінальний опір резистора;
– ТА – підприємство виробник.
в) резистори РР Х-Х.ТА:
– Р – резистор;
– регульований;
– Х (0,6; 1,1; 1,2; 6,0; 14; 40; 100; 200; 400) – номінальний опір резистора;
– Х (0,2; 0,25; 0,3; 0,5; 1,0; 3; 3,3; 5, 10) – номінальний струм резистора;
– ТА – підприємство виробник.

Брус діелектричний
  • Бруси діелектричні випускаються з прямокутного профілю для шлагбаумів типу АШ-06, ПАШ довжина 4,6,8 метрів; для шлагбаумів типу ШАП 01,10, 02.13 з круглого профілю довгою 4,6,8 метрів.

Сталеві, сталевомідний дросельні, міждросельні перемички і з'єднувачі

Сталеві, сталевомідний дросельні, міждросельні перемички і з'єднувачі (далі - перемички, з'єднувачі, виріб).

Вироби є елементами тягової (рейкової) мережі зворотного струму і повинні забезпечувати:

- безперервну ланцюг каналізації тягових струмів, струмів електрообігріву в межах фідерної зони та сталого забезпечення електроенергією рухомого складу;

- нормальне функціонування рейкових ланцюгів СЦБ і АЛС;

- надійну роботу пристроїв захисту від струмів короткого замикання в системі тягового електропостачання;

- обмеження витоку тягових струмів і захист від електрокорозії підземних металевих споруд і конструкцій відповідно до нормативних вимог і вимог електробезпеки.

Середній термін експлуатації виробу не менше 7 років при температурі навколишнього середовища від - 60 ° до + 45 ° С. Кліматичне виконання У, категорії розміщення 1 по ГОСТ 15150-69, класифікаційна група К4 згідно СОУ 45.20- 00034045.

Щиток переїзної сигналізації ЩПС-03-2У.ТА

Щиток переїзної сигналізації призначений для управління шлагбаумами, світлофорної та звуковою сигналізацією, а також відображення поїзної ситуації на перегонах перед переїздом. Основні технічні дані і характеристики: Номінальна напруга живлення 12 В ± 10%; Кількість керованих і контрольованих переїзних світлофорів - 2. Кількість контрольованих джерел живлення: - змінного струму - 2; - постійного струму - 1. Кількість вступних отворів - 1. Спосіб кріплення - зовні на стійці. Опір ізоляції струмоведучих частин і монтажу - не менше 20 МОм. Габаритні розміри щита, мм - 320х180х490. Ступінь захисту - IP54. Маса, кг - не більше 15.